VERVOER LAAT HET AFWETEN!!!

 

Weer klachten aangaande Connexxion en ook over de regiotaxi centrale.

Het is nu de zoveelste keer dat wij klachten krijgen van inwoners van onze stad over vervoer van Connexxion en Regiotaxi centrale.

Wat ik te lezen kreeg deed niet alleen mij wenkbrauwen fronsen, maar ook mijn emoties gingen op de loop.

Een Connexxion medewerker die te beroerd is om even uit te stappen en aan te bellen, om zijn klant op te halen…

Het is niet de eerste keer dat ik dit hoor. Twee maanden geleden heb ik ook gebeld inzake een rit van een mevrouw die net twee weken ervoor aan haar hart was geopereerd en die ze ook hadden laten zitten! Haar dochter moest haar toen in een rolstoel naar huis duwen en die dochter heeft een hernia. Ik heb toen ook met het bedrijf gebed. Er zou een evaluatie gesprek over plaatsvinden. Nooit meer wat terug gehoord.

Nu dit bericht weer… Het is om erg verdrietig van te worden. Wanneer het je goed gaat en je mankeert niets, dan sta je daar niet echte bij stil dat je afhankelijk bent van een vervoerder. Mensen die hier wel mee te maken hebben klagen al vaker. Telkens wordt er gezegd dat er verbeterd zal worden…maar als ik dit zo lees…  pfffff kan ik wel huilen.

Het verhaal over de regiotaxi vind ik ook niet te geloven!! Wat een ongelooflijke blunder, als ik het zo lees. Het zal je maar overkomen!!!

Maandag zal ik hen bellen voor commentaar.

Natuurlijk zal ik de desbetreffende wethouder hierover een mail sturen en vragen wat hier nu eindelijk eens structureel aan gedaan kan worden.

Want dit is om te janken natuurlijk!

ps:
De Regiotaxi rijdt in opdracht van Haaglanden
en die hebben de opdracht gegund aan Connexxion
Connexxion laat de regiotaxi in Delft uitvoeren door Deltax
Het is vervoer voor mensen met een beperking

Jolanda Gaal

 

Jeanne Karlas:

BEDANKT…..CONNEXXION Vandaag..zou mijn zus die woont sinds 2 jaar op de paardenmarkt in de toermalijn..mijn zus is geestelijk en lichamelijk gehandicapt, naar haar moeder gaan in het bieslandhof..daar gaat ze eens in de maand heen..afspraak stond van 2tot4 lang zat voor Rina‼Ik zorg dan dat ik op tijd ben in het bieslandhof..want iemand moet haar opvangen? Het was  zo rond half  2 dat ik daar ging zitten..inmiddels  is het tien voor half drie  nog geen Rina..dus bellen naar de tourmalijn.  Zegt de leiding, ja wij hebben maar even gebeld want wij vonden het ook zo lang duren werd er door connexxion gezegd…ja wij stonden om kwart voor twee voor de deur en er was niemand..dus zijn wij door gereden…nou had hij dan niet even aan kunnen bellen..het was geen weer om buiten te staan…wat een grote klere lul zeg..zijn ze nu ook nog te besodemieterd om even aan de bellen..ik ben woest…dat kind zat al de hele ochtend te roepen om haar moeder..ze konden wel een rit om half vier aan bieden..nu dat is dan niet meer nodig dat is te lang wachten voor mijn moeder.Wat een dienstverlening…wat een klote bedrijf..er gaan wel vaker dingen mis bij dit bedrijf voor mij mag dat bedrijf aan het gas.
Lieve Jolanda Gaal, de tourmalijn waar mijn zus woont, heeft al vaker om de tafel gezeten met dat bedrijf…er was afgesproken dat ze altijd moesten aanbellen…niet dus…nu gaan ze weer een klacht indienen…en de manager gaat hier mee verder ik zou op de hoogte gehouden worden‼ Dit bedrijf moet eens goed onder de loep genomen worden.Het is toch schandalig als je zo met de ouderen en gehandicapte om gaat.. ikzelf tot voor 2 jaar geleden voor mijn moeder en zus gezorgd samen met St Carijn… Rina woonde tot haar 60 ste thuis ..tot dat mijn moeder ook niet meer kon‼Heb ik 7jaar gedaan(eigelijk mijn hele leven) Rina ging op de dag naar een dag verblijf mijn moeder reed haar dan naar de voor deur met haar …todat mijn moeder dat zelf ook niet meer kon…moest ik elke ochtend en middag buiten Rina opvangen..ze wilde haar niet uit de gang halen want Rina kon ook zelf naar de deur rollen maar had de kracht niet om net het drempeltje over te komen..moest haar dan echt naar de stoep brengen …nog geen 3meter verder voor de deur..kon bellen schrijven ze deden het niet….kutbedrijf is het.
Dirk van den Bos:
ik zie hier reacties van zielig, maar ik vind het schandalig en onmenselijk ja zelfs bizar wat er allemaal gebeurt en het zijn zeker geen incidentjes zoals men zegt en het is ook zeker niet alleen bij connexxion het gebeurt ook veelvuldig bij Deltax,en het is gewoon structureel dat het gebeurt,enkele weken geleden hebben ze van deltax mijn broer die niet helemaal in orde is een hele nacht van een uur of 11 tot 7 uur s,morgens opgesloten in de hal van de buitenwije laten zitten hij had natuurlijk ook helemaal geen drinken ofzo bij hem,de ochtendploeg van de verzorging vond hem s,.morgens om 7 uur ontredderd en verzwakt en heeft hem daar in een bed gestopt en goed verzorgd,even voor de duidelijkheid,mijn broer woont nog gewoon thuis maar heeft daar therapie en ook zijn vriendin woont in de buitenwije en hij was bij zijn vriendin op visite geweest,de buitenwije heeft toen een klacht ingediend maar tot nu toe nog nergens iets van gehoord,schande ,schande,schande,en ik vind iedereen die met het vervoer te maken heeft zwaar verantwoordelijk en dus ook de gemeente delft,ik vind het wel heel erg makkelijk om alleen de vervoerders de schuld te geven,voor mij blijft de gemeente Delft de eind verantwoordelijk,maar die zijn met veel andere onzin en prestige zaken bezig,verreweg de meesten van de beleidsbepalers zijn in mijn ogen machtswellustelingen,walgelijke lui die maar eens goed overal gevolgd en doorgelicht moeten worden wat ze allemaal uitvreten wat niet door de beugel kan,en de walgelijke chauffeurs die het regelmatig laten afweten moeten per direct een trap voor hun flikker hebben en per direct ontslagen worden,dat wil ik wel erg graag doen,want die chauffeurs die dat veroorzaken deugen natuurlijk ook voor geen cent.